1. Átutalásos rendelés leadásakor nem kaptam a visszaigazolásban számlaszámot
- A megrendelés leadását követően a rendszerünkben megjelenik a rendelése, amelyet manuálisan ellenőrzünk hogy minden készleten van-e, valamint nem készletes, rendeléses, vagy egyedi termék esetén egyeztetünk a gyártóval hogy milyen időintervallummal tudják vállalni a szállítást. Amennyiben a készlet és a szállítási idő egyeztetése megtörtént, kiküldünk egy visszaigazolást a várható átvételi idővel, valamint a díjbekérővel és rendelés visszaigazolással csatolva.
2. Feldolgozásról kaptam e-mailt, de átvételi időpontról nem
- Telephelyi rendelés esetén a termék szállítására, beérkezésére várunk. Ez maximum 4-5 munkanapot vehet igénybe.
- Házhozszállítás esetén az átadás valószínűleg már megtörténik a visszaigazolás napján a futár részére, tőlük kell majd visszaigazolást várni e-mail vagy SMS formájában.
3. Ingyenes szállítás?
- Mivel a kínált termékeink legjava nagyobb gépészeti termékek alapvetően igen magas szállítási díjakkal - van ahol a futárszolgálat akár 60.000 forintot kiszámláz nekünk szállításonként, így az ingyenes szállítást csak 1.000.000 Forint feletti rendeléseknél tudunk garantálni. Ezek alól természetesen kivételek az "ingyenes szállítás"-al megjelölt termékek.
4. Miért van szükség árukezelési költségre?
- A fuvarozási költségek fedezésére, ebbe tartozik: behajtási engedélyek, kamionok, üzemanyag költség, stb. mivel a termékek kiszállítása az üzleteinkbe minden esetben a Jászberényi központunkból történik.
5. Kádak, egyéb nagy méretű fürdőszobai cikkek házhoz szálíltása
- Ezen termékek házhozszállítása egységesen fuvaronként 40.000 forintba kerül, egy előre leegyeztetett napon. A szállítás napján a futárral telefonon egyeztetni lehetséges. Mivel ezen szállításaink várólistásan saját autóval történik, így fel tudunk ajánlani pár napot amit az ügyfél szabadon kiválaszthat.