GYIK

Gyakran ismételt kérdések

rendelés

 

HOGYAN LEHET ELLENŐRIZNI, HOGY AZ ADOTT TERMÉK RENDELKEZÉSRE ÁLL?

Minden termék esetén megtalálja a vételár felett a jelzést, melyből megállapíthatja, hogy raktáron van vagy hiányos a készlet. Egy zöld pipa és zöld írás jelzi, ha az adott cikk rendelkezésre áll, piros iksz és írás, ha a termék éppen hiányzik a raktárunkban.

 

MIKOR LEHETEK BIZTOS BENNE, HOGY A RENDELÉSEMET ELKÜLDTEM ÉS FOLYAMATBAN VAN A SZÁLLÍTÁS?

A rendelés leadása után minden állapotról emailt küldünk Önnek, így minden esetben kap rendelést visszaigazoló emailt, valamint pénzmozgás és szállítás állapotáról is folyamatosan tájékoztatjuk Önt.

 

LEADTAM A SZATMÁRI WEBSHOPON A RENDELÉSEM, DE NEM KAPTAM SEMMILYEN VISSZAIGAZOLÁST. MIT TEGYEK?

Amennyiben a rendelés leadása után 24 órával sem érkezik visszaigazolás a rendeléséről, úgy kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a webshop@szatmari.hu email címen vagy telefonon az alábbi számok egyikén:

+36 57 500 807 vagy +36 57 500 809.

 

LEHET ELŐRENDELÉST LEADNI?

Lehetséges. Ha a kívánt termék nincs jelenleg raktáron, úgy vegye fel velünk a kapcsolatot a webshop@szatmari.hu email címen, majd kollégánk a beszerzéssel együtt utánajár a beszerzési időnek, árnak. Minden szükséges információt összegyűjtve felvesszük újra Önnel a kapcsolatot és eldöntheti, hogy szeretné-e továbbra is a terméket.

 

LEHET TÖRÖLNI A RENDELÉST?

Van lehetőség a rendelés törlésére még a kiszállítás megkezdése előtt. Kérem ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot a webshop@szatmari.hu email címen vagy telefonon az alábbi számok egyikén:

+36 57 500 807 vagy +36 57 500 809.

 

LEHET TELEFONON VAGY EMAILBEN IS RENDELNI?

Sajnos nem, kizárólag a webshopon keresztül lehet rendelni.

 

KELL A KÁDAKHOZ KIGÉSZÍTŐKET IS VÁLASZTANI? 

Igen, egyes termékeknél a jótállás feltétele is, hogy bizonyos termékekkel együtt vásárolja meg. A kádakat kiegészítő nélkül áruljuk, azonban kapcsolt termékként megtalálja a szükséges egyéb termékeket webshopunkban. Amennyiben bizonytalan egyes kiegészítő termékek esetén, úgy keressen minket bizalommal telefonon vagy emailen.

 

szállítás

 

MENNYI IDŐ ALATT ÉRKEZIK MEG A RENDELÉSEM?

Házhozszállítás esetén megközelítőleg 2-7 munkanap alatt megkaphatja rendelését amennyiben van központi készletünk. Üzletben való átvétel esetén már következő napon át tudja venni, ha a telephelyen elérhető, központi készlet esetén 4-5 munkanap alatt megküldjük a központból az üzletbe.

 

MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG ÉS MELYIK FUTÁRSZOLGÁLATTAL SZÁLLÍTANAK?

A termékeinket házhozszállítás esetén 30kg alatt a GLS futárszolgálattal, 30 kg felett pedig a Gebrüder Weiss szállítja ki. További információt a szállításról ITT talál.

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTELLEL RENDELTEM. MIKOR ÉS HOVA MEHETEK A CSOMAGOMÉRT?

Személyes átvétel esetén meg kell adnia, hogy mely üzletben kívánja átvenni a terméket. A webshop munkatársaitól kapott emailben pedig megtalálható minden olyan információ (pontos cím, nyitvatartási idő), mely szükséges a termék(ek) átvételéhez.

 

CSOMAGOT KÜLDENEK KÜLFÖLDRE IS?

Igen, külföldre is szállítunk terméket, azonban ennek szállítási díja magasabb.

 

MI TÖRTÉNIK, HA NEM SIKERÜLT ÁTVENNEM A CSOMAGOT?

Amennyiben nem tartózkodott a megrendelés kiszállításakor a kért helyszínen, úgy a futárszolgálat újból megkísérli kiszállítani rendelését. Ha ez második alkalommal sem sikerült, akkor a központba visszaszállítják a terméke(ke)t.

 

KÉRHETEM A KISZÁLLÍTST MEGHATÁROZOTT DÁTUMRA/IDŐPONTRA?

Igen, kérheti egyedi kiszállítási dátummal, azonban ezt mindenképp jelezze a megjegyzések rovatban még fizetés előtt.

 

visszaküldés

 

MENNYI IDEIG KÜLDHETEM VISSZA A RENDELÉSEM?

Amennyiben ön fogyasztóként vásárolta a terméket és meggondolja magát, úgy 14 napja van, hogy visszaküldje a terméket.

 

HOGYAN LEHET ÉRVÉNYESÍTENI A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSÉT? MIRE KELL FIGYELNEM?

Mindenképp legyen sérülés és karcmentes a termék és amennyiben lehetséges, úgy eredeti csomagolásában vigye vissza a terméket vagy az üzletbe vagy vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy visszáru kérelmét feldolgozhassuk. A visszáru dokumentációját a központ intézi, mely eltarthat pár napot.

 

MILYEN CÍMRE KELL A VISSZÁRUT TERMÉKET KÜLDENI?

A cserélni vagy visszavételezni kívánt terméket üzleteinkbe is visszaviheti vagy lehetősége van központunkba visszaküldeni: 5100 Jászberény, Jásztelki út 73.

 

MILYEN HOSSZÚ FOLYAMAT A VISSZÁRU ÁRÁNAK VISSZAUTALÁSA?

A visszáru megérkezése és a kérés feldolgozása után hozzávetőlegesen 2 héten belül visszautaljuk az összeget.

 

MIT TUDOK TENNI, AMENNYIBEN MEGHIBÁSODOTT TERMÉKET VÁSÁROLTAM?

Amennyiben úgy tapasztalja, hogy a megvásárolt termék gyári hibás, úgy kérem fényképes/videós felvétellel írjon nekünk emailt és felvesszük a jegyzőkönyvet.

 

HOGYAN TUDOM CSERÉLNI A TERMÉKET?

Keresse meg az Önhöz legközelebbi Szatmári üzletet és vigye be a nem megfelelő terméket, melyet az üzlet visszaküld a központba. Amennyiben az adott üzlet rendelkezik az Ön által kért új termékkel, úgy helyben megkaphatja, ha nincs raktáron az üzletnek, akkor a központból kezdjük meg a termék cseréjét.

 

MILYEN OPCIÓK KÖZÜL VÁLASZTHATOK A TERMÉK ÁRÁNAK VISSZAFIZETÉSÉRE?

Amennyiben utalással vagy kártyával fizetett, úgy visszautaljuk a termék árát, ha készpénzben üzletünkben, akkor ugyanúgy az üzletben készpénzben tudjuk visszafizetni Önnek a termék(ek) árát. Mindemellett le is vásárolhatja az adott értéket.

 

MILYEN ÁLLAPOTBAN KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKET?

A termékeket sértetlen állapotban kell visszaküldeni lehetőség szerint eredeti csomagolásban.

 

fizetés

 

MILYEN MÓDON TUDOK FIZETNI?

Jelenleg a webshopon három fizetési lehetőség elérhető: bankkártyás, utánvét, illetve előre utalás. A bankkártyás fizetést az OTP Simple Pay biztosítja, mely teljes mértékig biztonságos, illetve könnyű kezelni. Utánvét esetén a GLS vagy Gebrüder Weiss futárnál tud fizetni, melynek díjszabása súlyonként, távolságonként változó. Banki előre utalás esetén vegye figyelembe, hogy pontos összeget utaljon, a közleményben szerepeljen a rendelés száma és ellenőrizze a számlaszámot és a kedvezményezett nevét.

 

Kedvezményezett: Szatmári Kft.

K&H: 10200586-45172087-00000000

IBAN: HU69 1020 0586 4517 2087 0000 00000000

Swift: OKHBHUHB

 

MENNYI IDŐ ÁLL RENDELKEZÉSRE A RENDELT TERMÉK KIFIZETÉSÉRE BANKI ÁTUTALÁS ESETÉN?

Banki előre utalás esetén 14 napja van kiegyenlíteni a termék(ek) ellenértékét. Amennyiben ezt nem teszi meg, úgy töröljük rendelését rendszerünkben és tájékoztatjuk Önt erről.

 

MILYEN ESETBEN SIKERTELEN EGY TRANZAKCIÓ ÉS MIT TEHETEK ILYENKOR?

Bankkártyás fizetés esetén főként a rosszul beírt kártya adatok okozhatnak problémát, illetve rendszerhiba is felléphet. Amennyiben ilyet érzékel, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot az webshop@szatmari.hu elérhetőségen. Kérjük ellenőrizze, hogy vásárlásakor az Ön bankkártyáján van-e fedezet vagy a vásárlás nem esik túl a napi vásárlási limitén.

 

utalvány

 

BE TUDOM VÁLTANI AZ AJÁNDÉKUTALVÁNYOMAT?

A Szatmári Ajándékutalványokat kizárólag az üzletekben lehet beváltani, a webshopon nem lehetséges.

 

Fordított Áfás termékek

Szeretnénk felhívni a Kedves vásárlóink figyelmét, hogy fordított áfás termékeket (vasanyagok, acélcső, acélszálanyagok) kizárólag természetes személy (adószám nélküli), illetve szerződött partnereink vásárolhatnak!